Lars Palerius sjunger Ingemisco ur Verdi Requiem

Inspelad 18 november 1990, Gustav Vasa kyrka, Stockholm.

Lämna en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Rulla till toppen